İngilizce Türkçe rüya anlatımı

Sponsorlu Bağlantılar
İngilizce olarak rüya anlatımı
rüyayı ingilizce anlatmak
ingilizce rüya anlatımı türkçe açıklamalı

I had a dream one night.I was in a space. everywhere was white. I tried to understand what happened. At that moment I heard a voice. This sounds to me "password that will solve the problem and you can not get rid of said I password, how I will solve. This is what password I asked. O you too in different places I'll send if these places get rid of the out reach you if a word will be given these words at the memory you keep a sentence that would result. This is your salvation will . If the 4 days in the sentence can not find you in a fire at will said. Then myself in a forest I found. It was terrible. Surrounding the strange sounds were coming. Path How I would find. began to walk. a club I have seen and cottage I entered. was empty. some rest and I tell me that what I thought. I started to run out of the hut. I saw a tree, but this tree was very different. branches of this tree showed 2 different ways. select one of the road was moving. I was scared on the road too.I saw a sign at the end of the road. I have read that word in the signage. "" Thumbs up! I had found the right path. Again I heard a voice "You have succeeded elsewhere, but there are also waiting for you" sound off at the time I found myself in a place covered with snow. My clothes had changed.

Bir gece rüya gördüm. Uzaydaydım heryer beyazdı. Ne olduğunu anlamaya çalıştım. O anda bir ses duydum. O ses bana "şifre sorunu çözecektir ve şifre olmazsa kurtulamazsın" dedi.
Parola nedir diye sordum. Farklı yerlerde senin de ben, yollayacak olduğun O, eğer bu yerler, dışarı uzanmadan kurtulursa, sen, eğer bir sözcük, hafızada bu sözcükler verilecek olsa, sen, sonuç verecek olan bir cümleyi tutarsın. Bu, senin kurtuluşunun, yapacak olduğudur. Eğer cümlede 4 gün, bulamazsa, bir ateşte sen, diyecektin. Bir ormanda kendim ben sonra, buldu. Korkunçtu. Garip sesleri kuşatmak, geliyordu. Yol benim, nasıl bulacak olduğum. Yürümeye başladı. Benim, gördüğüm bir kulüp, ve benim, girdiğim kulübe. Boş muydu. Bazı kalan ve ben, onun benim, neyi düşündüğüm olduğu bana söyleriz. Ben, kulübeden dışarı koşmaya başladım. Ben, bir ağacı gördüm, ama bu ağaç, çok farklıydı. Bu ağacın dalları, 2 farklı yola gösterdi. Yolun seçkin olanı, hareket ediyordu. Ben de, yolda korkutuldum. Ben, yolun sonunda bir işareti gördüm. Ben, signagede sözcüğün olduğunu okudum." bana görünür
Senin, başka bir yere başardığın "Yukarıya başparmaklar! Ben, doğru yolu bulmuştum. Ben yeniden, bir sesi duydum", ama orada hem de, "Benim, bir yerde kendimin, karla örttüğünü bulduğum zaman ötede görünür. Benim giysilerim, değiştirmişti. seni bekliyor

Üst